Una-Terra-logo

Elindult a “Szívtelen Vendéglátás” kampány

Elstartolt az Open Wing Alliance “Szívtelen Vendéglátás” kampánya, mely nemzetközi hotelláncokat, mint a Hilton, a Louvre Hotels Group és a Meliá Hotels International – kíván ketrecmentes termelésből származó tojás beszerzésére ösztönözni.

A ketrecmentes tojástermelésre történő átállás jellemzően mélyalmos módszert jelent. Egy olyan költséges állatjóléti szempontok szerinti csarnok-átalakítást, ami nem mentesíti a tojótyúkokat a kizsákmányolás alól, de 14-18 hónapos létüket némiképp elviselhetőbbé teszi.

Ha nyaralásaink, üzleti utazásaink és a mindennapi életünk során igazán szeretnénk tenni a tyúkok védelméért, válasszunk az innovatív tojásanalógiák (pl. rántotta, süteményekhez egésztojás, tojássárgája és tojásfehérje helyettesítő) közül!

És ha továbblépünk a tyúk-tojás tengelyen, a tyúkok életminőségét jelentősen javítja, ha többé nem esszük meg őket! A Vivera natúr “csirkemell” szeletek, vagy a Vivera, Beyond Meat panírozott “csirkemell” és “csirkecomb” nagyszerű textúrával és ízesítéssel járul hozzá, hogy ne kelljen lemondanunk az ízekről, de többé a tyúkoknak se essen bántódásuk miattunk.

Figyelem: újabb fejlemények

Az Open Wing Alliance “Szívtelen Vendéglátás” kampányának egyik célpontja a Hilton hotellánc (volt). Arról értesültünk, hogy mindössze három napos tárgyalássorozat hatására, a Hilton vezetősége vállalta, hogy májusig feltérképezik, hogy régiókra lebontva, milyen termelésből származik a jelenlegi tojásbeszerzésük.

Továbbá szembesülve a ketreces tojástermelés kegyetlenségével, kidolgozzák a ketrecmentes tojásbeszerzés arányának növelését, létesítményeikben világszerte a 100%-os átállás ütemezéséig, amiről negyedéves beszámolókat készítenek.

A konstruktív tárgyalásra való tekintettel, az Open Wing Alliance májusig – a Hilton előrehaladási jelentéséig – felfüggeszti a “Szívtelen Vendéglátás” kampányt a Hilton ellen.